tidsfördriv

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? – nej, jag skulle hemskt gärna varit kortare
2. Skulle du vilja väga mer? – OH NEJ
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? – jag skulle inte bli arg. Jag skulle bli väldigt väldigt ledsen.
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? – jag hade haft sex med johnny depp och adam brody om jag vart singel :P
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? – nejtack

Tio KAN
1. Kan du röra på öronen? - ja det kan jag:P
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej och vill inte kunna det heller :p
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - det kan jag göra :P
4. Kan dina föräldrar lita på dig? – nja , oftast
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – ehm, det tvivlar jag på :O
6. Kan du va på en fest utan att dricka? – det slutar alltid med att jag är full :/
7. Kan dina vänner lita på dig? - ja det kan dom
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? – mja.. jag funderade på det förut men jag vill inte ha en nu. skulle inte passa på mig
9. Kan du suga? – ursäkta?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – jag hittar aldrig något i affärer när jag har pengar.

Femton HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? – yes i ave
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – min mamma säger det väldigt ofta :) puss på hon
3. Har du syskon? – jag har en lillasyster :)
4. Har du någonsin haft sex med någon? – ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? – det har dom säkert
6. Har du varit full den här månaden? – jag var full igår
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - faktiskt lite. men jag har inte så mycket annat att göra
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? – nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? – ja det har jag
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? – nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? – nog har jag funderat på hur det är, eftersom att så många håller på med det. Inget jag vill hålla på med då.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? – nej. och thank god för det!  
14. Har du haft sex med mer än tre personer? – nej.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? – nope

Tjugo VEM.
1. Vem är din bäste vän? – Johanna Wilf Alex Bea och Magda.. + pojkarna såklart
2. Vem älskar du? -  min familj, mina vänner och wilfen
3. Vem hade du senast sex med? – ehm.. wilf?
4. Vem vill du bli full med? – mina nära och kära ;)
5. Vem är den bästa artisten? – chris martin
6. Vem pratade du senast i telefon med? – min mamma.
7. Vem har du en liten crush i? – jag har en stor crush i wilf.
8. Vem är snyggast i hela världen? – johnny depp, adam brody och älskling :)
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? – mamma.
10. Vem är snällast i världen? – det finns många snälla i världen.
11. Vem är din bästa kompis? – redan svarat på den här frågan? :S
12. Vem vill du prata med? – wilf
13. Vem sov du senast med? – wilf haha
14. Vem såg du senast full? – robert sofie eller bo
16. Vem vet allt om dig? – det finns ingen som vet allt om mig.
17. Vem kysste du senast? – alexandra
18. Vem kramade du senast? – ehm, någon igårkväll.. typ idey?
19. Vem kan berätta allt för dig? – jag vet inte :O
20. Vem kan du berätta allt för? – ett fåtal.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0