brännbollsyran

Jag sitter just nu hos Johanna och väntar på att vi ska fara till ängarna och se på brännbollsturneringen :) Vi har sprättat varsin öl och tittar på gamla fest bilder! mysigt :) Jag tänkte bjuda på några gamla favoriter :)

Igår blev det Pirates of the carribean 3 (som jag aldrig sett förut :S) Den var bra :)

Idag är det exakt en vecka kvar tills Wilf kommer och jag är över taggad... JAG VILL ATT HAN SKA KOMMA HIT NU! punkt..

Ikväll blir det fest. Samuel (förmodligen), Dag?, Fysikgränd och sen försöka hitta någonstans att sova haha. Det löser sig nog. Blir nog att sova här hos Johanna :)

Jaja, nu ska jag göra något vettigt.. (DRICKA ÖL) hejdå.

Im at Johannas right now and we're waiting to go to fields and watch the rounders tournament :) We have opened one beer each and and we're looking at old party pictures! nice :) Im thinking about showing some old classics.

Watched Pirates of the carribean 3 last night (never seen it before) It was a good film :)

Its exactly a week left till Wilf comes and im over excited.. I WANT HIM TO COME HERE NOW!

Party tonight. Samuels house (probably), Dags moving in party?, Fysikgränd and then try to find somewhere to sleep haha. It'll be alright. Probably gonna sleep here at Johannas :)

Ah well, gonna do something else now.. (DRINK BEER) goodbye.



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0