Hejhej

Igar hangde jag pa puben med Wilf. Rob fick mig att kopa en massa mjolkchoklad shotar (rob som jobbar med wilf inte carols pojkvan :P) Var javligt trott dock och ringde en taxi for att fara hem och stoppa vara lakan och skit i torktumlaren sa vi kunde byta sangklader.. Taxin var javligt sen dock sa wilf kunde aka med mig hem ocksa, vilket var skont :)

Idag ska vi inte gora mycket. Ska gora lunch/frukost nu.. sen ska vi stada rummet och tvatta alla vara klader.. maste fa ordning har for vi ska till ikea i veckan och kopa den dar byran, sa vi far nagon ordning pa vara klader.

Sen blir det promenad och middag, sen formodligen harry potter innan vi sover. Tidig kvall ikvall for wilf ska upp till uni och jag ska till jobbet imorgon ju.

Hors sen.. kommer lite bilder fran halloween da ocksa.
Pusshej


1 kommentarer

mamma

choklad shotar?? är dom goda dom??? pusss älskar dej mest:)

Datum: 2008-11-04 Tid: 13:05:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0