Jag kommer inte pa nagon bra rubrik

Jobbet idag var inte sa spannande, forutom att strommen i hela greenfield gick. vi hade inga datorer, maskinerna funkade inte osv pa 2 timmar.. sa alla satt mest och rullade tummarna.

Fick med mig lite provexemplar hem. Airfresheners till vart rum, lite vatservetter som jag ska anvanda for att tvatta bort smink osv och rengoringsmedel som tydligen ar bra for heltackningsmattor... sa jag ska forsoka fa bort flackarna vi har pa varat golv.. den storsta ar fran nar jag var har forsta gangen och tappade ut ett glas smoothie pa golvet. lyckat?

Vi har nyss kommit hem fran the welly efter lite biljard spel. Nu blir det middag och sen ska jag lasa min nya bok. Den ar sjukt bra. Berattar om den sen.

Vi hors.


1 kommentarer

Johanna

Jasså du bor också här i landet :) Trivs du bra?? Ja jag trivs jättebra här :) Älskar människorna. SÅ mycket mer trevligare än i Sverige :) Fast jag saknar maten hemma. Hittade dock scans köttbullar så då blev jag glad :)

Datum: 2008-11-04 Tid: 21:37:59
Blogg: http://johannagoeswild.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0