Sondag

Wilf har ockuperat datorn hela dagen for att skriva sin uppsats till uni sa jag har mest legat i sangen och last. Darav dalig uppdatering :P

Igar fixade Johanna min design. Mycket enklare och renare an forut och jag alskar det. Bilden i headern skall dock bytas ut da jag tar en ny bild, for den dar ar mer an ett ar gammal tror jag :P Tack sa mycket alskling :)

Har inte gjort nagot spannande idag forutom legat i sangen och last Twilight. Den ar utlast nu btw och jag vill ha uppfoljaren. Sjukt javla bra bok alltsa. Ni borde lasa den :)

Sitter har nu och kanner mig nagorlunda deprimerad over nasta mandag. Emelie fyller 19 och dagen kanns bara vardelos. ingen familj (forutom min engelska familj), inga presenter fran min familj fran sverige (forutom mamma som redan skickat den, och johanna) eftersom att de tanker fira den till jul. varfor ens idas fira? tankte ga ut pa middag med wilf, men han kommer hem sent pga uni sa det blir ingenting utav det heller. Kanner mest bara for att grava ner mig.

jaja, nu ska jag strax sova. hejs


2 kommentarer

Johanna WP

Du kommer säkert få en kalasfin födelsedag, ska du se. Önskar att jag hade kunnat vara där & fira dig. Puss!

Datum: 2008-11-23 Tid: 22:57:50
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Det tror jag åxå, å jag hade åxå önskat att jag kunde vara hos dej å fira jag med, puss älsklingen min;)

Datum: 2008-11-24 Tid: 18:37:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0