Thursday

Jobb idag da som vanligt. Vaknade runt kvart i 8. Var jobbigt att kliva upp da min gullegris lag bredvid mig och sag allmant sot ut. Men men.. what to do? jag borjar iallafall komma in i det har med heltidsjobb, och jag gillar det :) Pengar saklart, sen sa har jag ju nagot att gora under dagarna istallet for att sitta och uggla i mitt rum.

Jobbet gick bra. Jobbade med Kevin som ar valdigt pratglad och aven en av Wilfs kompisar.. De mobbar mig lite pa jobbet dock, svart att forklara da ni inte vet hur maskinerna fungerar.. men det ar roligt. vi far alla ett gott skratt. Sen har jag upptackt att jag inte forstar min kollega ipe som ar fran indien.. inte ett ord :P

Det ar aven valdigt mycket skitsnack pa mitt jobb. Speciellt om en kvinna (och jag forstar varfor). Hon pratar ut i ett, om sig sjalv saklart.. och om man sager nagot avbryter hon en och pratar om sig sjalv igen. Sen ar hon valdigt jobbig att jobba med eftersom att hon ska gora allt pa sitt satt och inte som alla andra gor. Irriterande.hon var dock inte dar idag sa fikarummet var tyst och lugnt.

Julpyntet blev upphangt dar idag och dom hade varldens roligaste julgran som hade ogon och en mun och varje gang man gick forbi den sa sjong den "jingle bells". Kan nog bli lite irriterande i langden.

Nu ska jag lagga mig och lasa och gosa med Wilf.
och imorgon blir det fodelsedags galejj.. vad vet vi inte an.. men det kommer innehalla alkohol och trevligt folk.



kvinnan som vi alla ogillar







1 kommentarer

mamma

Ser trevligt ut;P puss

Datum: 2008-11-28 Tid: 11:38:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0