You know that I could use somebody.


(en bild jag ritade dag nar jag hade trakigt pa jobbet :P )
Nastan ny kommit hem fran jobbet som var lika slappt som vanligt. Jag har varit valdigt orolig ett par dagar nu eftersom att min provanstallning gar ut imorgon och far jag inte jobb sa kommer jag formodligen att masta flytta hem nar jag halsar pa till jul.

Men igar hade vi ett snack om min framtid i foretaget.
"We think that youre not experienced enough to work in the office. Its nothing about your speaking or reading english, even though you might have problem reading some of our procedures and so on, but mostly your listening english. And we can understand that you have a bit of a problem understanding different accents like scottish and irish.

We've been waiting to have this conversation this long because we've been looking for other oppertunities for you here."

Efter det berattade dom att jag iaf har 3-4 manaders jobb i fabriken om jag vill, sen kommer en robot som dom ska kopa och da far vi se hur manga bestallningar dom har. gar foretaget bra behaller dom mig, annars forsvinner mitt jobb. Detta betyder dock att jag iaf har 3-4 manaders jobb och att jag kan spara pengar om jag inte skulle fa fortsatt efter det.. Men en kille ska in i armen sa jag kanske far ta hans jobb nar han far, vi vet dock inte nar det ar an.

"We dont want to pressure you in to making any decisions right now. You can wait till friday to tell us what you want to do. But we wanted to ask you before we made it public that we need anyone."
"I DEFENITELY WANT THE JOB"
:)

Jaja, nog om jobb. jag ska lagga mig och lasa sista harry potter boken nu .laste ut halvblods prinsen haromdagen och laser nu sista. harry ar min hjalte :P

imorgon vankas bio tror jag. nya bond filmen och pa lordag blir det carols 50 ars fest :)
Vi hors sen.


1 kommentarer

Elina

Grattis till det fortsatta jobbet! :) Bond-filmen tyckte jag dock inte va så himla bra men nu har du nog redan sett den!

Datum: 2008-11-20 Tid: 17:01:46
Blogg: http://candypie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0