5th avenue

Igar var javligt kul. Iaf runt slutet av kvallen.. Borjan var skit.

Vi tog 21.50 taget in till Manchester. Gick till Piccadilly garden och kopte lite mat pa burgerking (fick forovrigt vanta runt 20 minuter pa varan mat for att all javla personal var sjukt sekiga och vi blev nadigt irriterade). At varan mat, gick till Piccadilly station dar vi skulle mota upp Keiren. Efter manga om och men hittade vi honom och han var dyngpackad som vanligt. Gick hem till hans studentrum, han spelade alldeles for hog musik, jag fixade mitt har och sen gick vi till klubben.

Val dar var kon jaaaaaavligt lang och det tog oss ungefar 45 minuter att ta oss in. Vi var supernyktra, Keiren var superfull och han klagade hela tiden. "Its wank in there. I want to go home. 5th avenue sucks" och sa sjong han alldeles for hogt och var allmant jobbig sa vi vart irriterade. Nar vi kom in tappade vi bort honom som tur var. Vi gick upp pa overvaningen, drack en massa redbull och vodka (som kostade 12 kr styck :) och tittade pa den massiva mangden folk pa dansgolvet och skrattade at vissa. Nar vi borade bli lite onyktra dansade vi ocksa och hade sjukt trevligt ;) Dom spelade grymt bra latar och aven gamla godingar som Papa roach - last resort och Limp bizkit - Rollin.. Jag dansade javel :)

Tanken var att vi skulle sova i Keirens studentrum och masta ga upp klockan 7.45 for han skulle jobba. Det var jag inte speciellt sugen pa sa vi tog en taxi hem.. Taxichaffuoren var forovrigt super trevlig och vi pratade en massa. Vi kom hem runt 4, somnade runt 5 och nu mar vi som vi fortjanar..

Har har ni lite bilder:
(jag ber om ursakt for kvalitén)









det var ungefar vad jag hade att saga for tillfallet.. vi hors sen.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0