Dragon's den


Jag och Wilf har atit middag (varan goda kycklingratt som Wilf nu dopt till ring of fire eftersom att han heltplostsligt blivit besatt av johnny cash).. Efter det sag vi ett avsnitt av dragon's den som vi bada alskar. Wilf alskar det dock lite mer an mig och sager meningen pa bilden hela tiden. Men han ar sot.

Nu ska Wilf checka sina saker pa datorn sen blir det att se mean girls i sangen tills vi somnar liksom. Annu en dag pa jobbet imorgon och imorgon ska dom gora airfresherners sa jag kommer komma hem med ett verkande huvud. Men jag tjanar £60 om dagen sa jag ska inte klaga, det ar bara att le liksom.

Jaja, vi hors imorgonbitti igen. Pusshej


1 kommentarer

fia

jag gillar wilf för att han gillar cash som jag gillar

Datum: 2008-10-08 Tid: 22:18:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0