En slo torsdag


Igar borjade vi se 28 dagar senare men stangde av den runt halv 2 och sag klart den idag istallet. Var grymt lange sedan jag sag den och tycker den ar acklig :/ Wilf vill se 28 veckor senare ikvall sa jag antar att jag far lida genom blod och ackliga ljud fran zombies ikvall igen :P

Har inte gjort mycket idag, darav dalig uppdatering. Vi gick forbi Wilfs farmor och pratade med henne en stund. Hon ar helt underbar. :) Och hon verkar gilla mig vilket ar ett plus..

Efter besoket dar har jag mest legat i sangen och last Bringing down the house som ar ruskigt bra. Man kan inte lagga ifran sig den :P Sa Petter, jag tycker verkligen du ska lasa den :)

Kanner mig fortfarande sjuk och borjar nu bli riktigt nervos infor mandagen da jag borjar jobba. Men forhoppningsvis gar det bra. Och alla runt mig sager att det kommer ga stralande. Sa jag haller tummarna for att dom har ratt. Hoppas jag ar frisk tills dess ocksa. Jag behover ju liksom pengar och kanner inte att det skulle vara sa kul att sjukanmala sig forsta dagen. Vill helst inte behova sjukanmala mig alls.

Jaja nu ska jag lagga mig och lasa igen sa Wilf kan fa tillbaka sin dator.. Snart blir det middag ocksa. Carol lagar mat forfullt nere i koket.

Vi hors sen. Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0