F I T T A

jag är så sjukt less och irriterad för tillfället. Wilfs dator har börjat bli som min dator, alltså stänger av sig själv när den blir för varm. Den stängde just av sig.. men nu startar den inte igen. Datorn startar och de blå ljusen pa datorn (de som visar om ljudet är igång osv) men skärmen gör ingenting och den verkar helt cp.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Jag får panik. Satt endast och tittade på the hills och så gör den såhär. Jag hoppas inte Wilf tror att jag förstörde den, och jag hoppas jag inte gjorde det på något vis.

Sen så kan jag såklart inte ringa eller skicka sms. Varför vet jag inte, det går helt enkelt inte bara. Jävla fitt 3. Dom kan ju ingenting.

Jag går och självdör en stund.


1 kommentarer

Johanna WP

Sådär håller min på hela tiden också. Testa att ha den på ngt annat underlag. Den dör oftare om man har den tex i sängen än på bordet.

Datum: 2008-10-19 Tid: 12:50:30
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0