Fredag pa jobbet..

Sitter pa jobbet nu och gor ingenting. Har inte fatt nagra uppgifter eller nagot sa jag har kollat lite pa ebay och funderar pa att kopa mig en biljett till Coldplays konsert I Manchester den 11 eller 12e December. Jag ar sjukt sugen men dom ar svindyra. Men det ar det val vart eftersom att dom ar sa sjukt underbara. Wilf ar inte sa taggad pa att folja med mig vilket gor det lite svart for jag vill liksom inte fara sjalv. Nagon som ar sugen pa att ga med mig? Haha.

Jaja, efter jobbet ska jag hem och sminka mig och greja innan Halloween festen ikvall. Ska ha min vita skjortklanning, svarta tights, stort har, svart smink runt ogonen, roda lappar, svarta vingar och en svart mask pa ansiktet. Vet inte riktigt vad jag ar men aja, det blir nog bra. Wilf ska kla ut sig till Kapten Jack Sparrow.. han provide kladerna igar och han sag sot ut. Han ska fixa en peruk ocksa och gora lite slingor med parlor I som han har.

Fick paket av mamma idag forresten. TACK! : ) en tidig fodelsedagspresent bestamde vi att det skulle vara. Ett par nya cheapmonday jeans, lite alvedon och ipren, magtabletter och typ ett kilo losviktsgodis som enbart innehaller saltlakrits och hallonmumrikar.. Wilf blev kar I hallonmumrikarna sa vi far se hur lange dom racker. Tack sa jatte mycket iaf.. Det var underbart : )

jaja, jag skriver mer ikvall och lagger in en bild pa hur jag ser ut innan jag far.
Vi hors.
Pusshej


1 kommentarer

Johanna

Vad är hallonmumrikar?



På tal om det, så tänkte jag faktiskt fråga efter din adress. Jag vill ju också skicka födelsedagspresent.

Datum: 2008-10-31 Tid: 13:54:35
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0