Hejsan

Jag sitter har pa kontoret. Chris har gatt for dagen, Claire ar inte har (dom som visar mig vad jag ska gora osv). Sa min enda uppgift nu och 50 minuter fram ar att svara i telefonen. Telefonen ringer dock inte. Sa jag sitter har och snurrar pa min stol.

Har spenderat dagen genom att ringa efter upplockning av ett paket, forsoka fa reda pa nar varan leverans av vatservettsforpackningar kommer, faxat lite grejor, stoppat lite grejor i kuvert, kokat té, skrivit ut papper och kataloger och stoppat de i parmar.. Ja det ar val det enda jag har gjort. Har aven ritat en massa eftersom att nar telefonen inte ringer och jag inte har nagot annat att gora ar det det enda jag har att gora. Kanns ungefar som telecenter fast med battre betalt haha. Men nar jag val lar mig andra saker blir det sant jag far gora.

Wilf var gullig och kom hit med en tandare nar min inte funkade och jag hade nikotinbrist <3 han ar sot han.

Hm, har nog inget mer att saga. Sa hejda sa lange


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0