Helgen som gick

Fredag:
Jag och Wilf akte in till Manchester efter vi slutat jobba for att fira varan 7 manaders dag som egentligen var pa lordagen.. Vi at middag pa Chiquitos och sen bestamde vi oss for att dra pa 5th avenue igen som var riktigt kul.. Tog taxi hem runt halv 2 eller nagot sadant for att vi var sjukt trotta och dackade nar vi kom hem haha.

Lordag:

Vi akte in till Manchester igen men den har dagen var tagen installda sa vi fick lov att aka 1h och 10 min buss for att ta oss dit vilket var drygt.. vi gick runt och shoppade lite.. Jag kopte mig lite underklader, sockar, ett balte, och ett par vantar som verkligen behovs nu.. Vi motte sen upp Magda och hennes kompis Johanna pa Piccadilly station och akte hem till Greenfield.. Wilf akte till jobbet och vi bestallde pizza och borjade dricka.. Sen for vi till Wilfs pub och festade med Adam, for en svang till The Railway och tillbaka till Wilfs pub igen.. Hade sa javla kul och vart sa javla full eftersom att jag var med andra svenskar och vagade slappa los mer.. sjukt trevligt :)

Sondag:
Jag och flickorna gick pa en liten promenad for att jag skulle visa dom lite av Greenfield.. Sen tog vi bussen med Wilf till Manchester sa dom fick se det ocksa och sa shoppade dom lite.. Vi fikade pa Starbucks och tog bussen hem igen. Hangde pa the welly pa kvallen och spelade biljard och hade det mysigt.. sen vart det sangdags och dom for hem tiiiiiidigt pa mandag morgonen..

Det var ungefar det.. En underbar helg :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0