Hemma fran jobbet.

Nu har jag kommit hem. Carol sa att jag hade en overraskning uppe i varat rum och det var klanningen jag fick av mamma som hon nu sytt upp. Antligen kan jag anvanda den :)

Tankte ta upp 2 saker nu som jag fatt fragor om..

forsta ar till "Blogg lasare":
sjalvklart laser min mamma min blogg. Jag har flyttat utomlands och har sett henne under 5 dagar pa 4 snart 5 manader.. hon vill ju sjalvklart se hur jag har det och om jag lever osv.. se bilder pa hur jag bor, vad jag gor.. Eftersom att det ar svindyrt att prata i telefon kan hon lasa allt har och sa pratar vi pa msn och sant.. tack och hej.

Den andra grejen fragade min kara johanna mig om.. min adress for att skicka fodelsedagspresent (eller ett brev eller vad som helst)

Min adress ar iaf:

Emelie Westin
47 Chew Valley Road
Greenfield, Oldham
OL3 7JG
Great Britain

dar har ni.. sa vill ni skicka nagot kan ni gora det dit :)

Vi hors lite senare.. ska uppdatera mig lite om vad som hander, se pa nar wilf ska forsoka fa sin peruk att se ut som johnny depps har och sen gora mig iordning nar han sticker till jobbet.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0