Jag lever

Jag ber om ursakt for bloggtorkan, men jag har varit sa sjukt trott efter jobb och sant..

Igar var jag och Wilf pa middag hos Wilfs pappa och sen for vi hem och at rabarberpaj innan vi somnade. ungefar sa mycket gor vi nu fortiden :P

Har jobbat idag och det gick vall hyfsat bra. Har ringt 30 dagis for att prata om vara babyvatservetter.. Nu ar jag hemma. Wilf ar och jobbar och sen nar han slutat ska vi in till Manchester och ga pa klubb :)

Den har klubben ska vi pa:


Fanns inga riktigt bra bilder.. men tydligen en sjukt grym klubb dar redbull och vodka kostar 12 kr hela kvallen. Far forsoka vara forsiktig sa jag inte dricker for mycket :P Blir iaf grymt skoj.

Annars gor vi ingenting speciellt i helgen. Wilf jobbar imorgon kvall/natt.. Sa jag blir nog hemma och degar.. Sen pa sondag ska vi ha antingen Harry potter eller sagan om ringen maraton..

Jaja, aterkommer senare innan vi far eller imorgon.
Bye


2 kommentarer

Johanna WP

Ha en fin kväll!

Puss

Datum: 2008-10-17 Tid: 18:47:33
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Låter grymt kul tycker jag, hoppas ni hade skoj:)

Datum: 2008-10-18 Tid: 14:37:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0