Lordag


Eftersom att min dator ar cp sa har jag ingenting att gora nar Wilf sitter vid sin dator. Sa nu har vi plockat en mangd bocker fran deras bokhylla som jag ska lasa. Dessa har uppe och 2 extra som Carol tyckte jag skulle lasa.. Sa ikvall borjar det.. Borjar med boken underst.. Hoppas pa att den ar bra.

Kanner mig sliten idag. Vi hangde hos Sean med Scott, Jenny, Hannah, Sophie, Charlotte, Adam, Connor, Adam B och Joe igar. Var ratt trevligt.. Inget att hanga i julgranen direkt men battre an att bara sitta hemma.

Nu ska vi gora soppa och kaka. wilf jobbar ikvall sa jag ska val mest bara sitta och sloa och lasa..

Jaja, nu ar det dags for Lunch.. Vi hors :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0