PANIK


Nar jag satt har och kollade runt lite pa internet ser jag hur nagot stort och ackligt kryper omkring pa golvet. Jag far forstas panik eftersom att jag ar lika radd for spindlar som mamma. Men eftersom att Wilf inte var hemma och jag absolut inte skulle kunna sova om jag visste att den javeln var levande sa fick jag ta saken i mina egna hander och forsoka doda den. Jag sprang runt som en liten fjolla och petade i saker med en tidning medans den sprang runt.. Efter manga om och men och upphoppningar pa sangen och sant sa fick jag iaf dod pa den.. Nu ligger den har under mig och jag vagar inte rora den. Sa den far aka ut nar Wilf kommer hem.. Tills dess haller jag fotterna pa soffen och forsoker tanka pa nagonting annat.. BLA


3 kommentarer

Johanna WP

HAHA!

Datum: 2008-10-05 Tid: 12:18:23
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

fy vad äckligt, jag skulle dött, spruta hårspray på dom då dör dom å du behöver ej ta i dom... pusss älskar dej

Datum: 2008-10-05 Tid: 12:22:49
Dress Like a Princess

uuuh jag hatar spindlar



Datum: 2008-10-07 Tid: 09:59:31
Blogg: http://dresslikeaprincess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0