Shopping

Igar at jag och Wilf pa the shalimar i Uppermill nar han slutat jobba. Sen gick vi till the welly och hangde med hans mamma och rob och sen drog vi med nagra till the railway och festade. Sjukt trevlig kvall som vart ratt sliten. Wilf pratade med blommor och sjong yesterday hogt och spelade luftgitarr nar vi kom hem.. Jag var inte battre dock :P

Idag har vi varit i Manchester och shoppat. Jag kom hem med en massa grejor..
har ar nagra av sakerna: (jag ber om ursakt for dom hemska bilderna)

kofta fran Top shop £18 eller 225 kronor


2 pack t/shirts fran H&M en randig och en vit £7.99 eller 100 kronor


BH H&M £7.99 eller 100 kronor



Skor Primark £12 eller 150 kronor

Sen kom jag aven hem med 2 ribstickade typ brottarlinnen (svart och vit) for £9 eller 112 kronor och bruna strumpbyxor for £4.99 eller 62.5..

En bra dag helt enkelt och allt som allt kostade det 750 kronor :) Sa jag har fortfarande pengar kvar att leva pa tills pa tisdag da lonen kommer :)

Nu ska jag se Heroes och 11 ska jag traska ivag till Uppermill, ta en drink pa the commersial och sen ga hem med wilf da han slutar jobba.. Vi hors sen!


1 kommentarer

mamma

va fint puss älskar dej

Datum: 2008-10-11 Tid: 22:39:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0