Sjuk

Jag ar sjuk idag, likasa wilf. sa vi har mest legat i sangen hela dagen och atit kyckling och nudelsoppa vilket ar underbart. Wilf sprang just till chippyn och kopte mer sa vi ska smaska i oss en till portion.

Jag har tillbringat dagen i sangen och tittat pa The hills. Underbar serie och bra tidsfordriv. Jag hoppas iaf att jag ar frisk till imorgon da det ar tillbaka till jobbet.

Btw. Att flytta till ett annat land far en verkligen att inse vilka ens riktiga vanner ar och vilka som bryr sig om en. Nagra av mina basta vanner har inte ens orkat ta sig tid att skicka ett sms till mig for att se hur jag mar och hur jag har det. Ett ynka sms.. och ni med halebop skickar gratis.. Jag ar less.. och nu har jag gett upp for typ 20e gangen. Jag vill inte ha folk i mitt liv som inte bryr sig om mig.. Sa ar det bara.


3 kommentarer

Johanna WP

Rättelse: Vi med Halebop skickar gratis om vi fyller på med 300 i månaden (200 om man bytt till det nya & dåliga kortet).



Men du har varit lite svår att få tag på, på senaste tiden faktiskt :|



Krya på er!

Datum: 2008-10-12 Tid: 23:19:13
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Helena Einarsson

Krya på dig! :)

Datum: 2008-10-14 Tid: 11:57:37
Blogg: http://apriilhimlen.blogg.se/
malvin

ok brukar inte kommentera men kände att det var dags för en puss

Datum: 2008-10-14 Tid: 21:57:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0