Snyft

Jag ar sjuk. Min mage mar inte bra. Jobbade en och en halv timma igar och idag jobbade jag halva dagen men klarade inte mer. Magen har borjat bli battre, har kakat dieten som mamma gav mig.. men mitt huvud haller pa att sprangas och det kanns som jag har feber. Jag ar aldrig frisk i det har landet. Var knappt sjuk i sverige men har kanns det som att det alltid ar nagot fel pa mig. Jag har legat i sangen mest hela tiden. sovit och matt daligt om vart annat. Darav dalig uppdatering.

Jag hoppas jag ar battre imorgon sa jag kan jobba hela dagen samt pa fredag ocksa da vi ska fira varan 7 manadersdag (en dag tidigt eftersom wilf jobbar hela kvallen pa lordag).

Jag kanner mig doende men forhoppningsvis blir jag battre igen.. jag vet dock inte vad som ar fel pa mig. trodde det var magkatarr men jag vet inte om feber och huvudvark ar nagot man far utav det.

jaja, nu ska jag och wilf se klart harry potter innan vi gar i sang.
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0