Söndag

Idag har varit en slöar dag. (som alla andra dagar tänker ni.. och javisst) Vi vaknade runt 1 och då gjorde jag lunch till mig själv, spagetti och falukorv..jag tackar gud för ikea. Wilf sprang iväg till affären för att shoppa lite, speciellt grejor till filmen vi ska se ikväll. Vi ska börja gå ut på powerwalks och äta hyffsat  nyttigt. Till filmen blir det paprika och vitlöksdip och wilf köpte chips till sig själv så jag kanske tar lite av det :P Tanken som räknas liksom.

Vi hängde på the welly ett tag och spelade biljard och lyssnade på musik också. Det var mys.

Vi har just ätit wilfs underbara kycklingpizza och nu sitter vi vid varsin dator och nördar. jag har fått se lite the hills på hans dator men han vart less ås jag fick sätta mig här vid min sega sega sega dator.

Snart ska vi se harry potter och sen blir det sova. Jobb imorgon liksom.
Hare bra.
PUsshej


1 kommentarer

mamma

låter trevligt tycker jag, å kyckling pizza... hallååå;) puss

Datum: 2008-10-20 Tid: 17:42:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0