Stanley Yelnats


Har just sett klart filmen Holes. Typ den enda filmen pa Wilfs dator som jag inte sett redan. Kommer ihag att vi fick lyssna pa den under Engelskan i hogstadiet men jag missade slutet. Riktigt bra film faktiskt.

Nu vet jag inte vad jag ska gora. Det regnar och det ar kallt sa jag vet inte om jag ska orka ga till Uppermill och traffa Wilf. Kanner att jag vill stanna inne i varmen och kurera mig tills pa mandag.. Oh god, imorgon ar min sista lediga dag sen borjar jag jobba.. Gah, im gonna die.

Jaja, vi hors senare.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0