Tisdag

Sitter pa jobbet nu och slutar om 1.5 timma. Har gjort en massa pappersarbeten idag och svarat i telefonen. Skrivit ut 1200 streckkoder osv. Inte sa spannande men det ar pengar iallafall :)

imorgon blir det jobb och sen bar det av till IKEA! Jag och Wilf ska kopa ett bord till varat rum (varat databord ar alldeles for stort och massa skit samlas dar) och sen sa ska jag forsoka hitta lite svensk mat och godis. Carol tyckte jag skulle laga kotbullar (och mos) till familjen. Hoppas pa att jag hittar lite brunsas ocksa. Jag har abstinens efter svensk husmans..

Telefonen ar dod och jag har ingenting att gora.. Hoppas tiden gar fort nu. Vi hors.


bordet vi ska kopa :)


3 kommentarer

Johanna WP

HärmizZzar! :)

Datum: 2008-10-14 Tid: 18:21:02
Blogg: http://ilky.blogg.se/
FIA

VAD KOSTAR BORDET FRÅGETECKEN GLADGUBBE

Datum: 2008-10-15 Tid: 18:44:58
seb

lol palla härma mitt vardagsrumsbord!!!

Datum: 2008-10-16 Tid: 17:10:20
Blogg: http://sebastianeriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0