Torsdag

Idag har jag jobbat hela dagen och jag har faktiskt mått bra, vilket känns skönt. Har fått jobba lite i fabriken. Satt och klistrade klistermärken på hinkar (deras loggo och grejor) vilket faktiskt var kul även fast ni förmodligeni nte kan tro det. Jag föredrar att göra det istället för att sitta i kontoret och vänta på att teleofnen ska ringa och göra alldeles för svåra grejor. Andrew som äger stället sa att jag kanske kunde få ett fabriksjobb om jag ville :) Bara 120 kr mindre i veckan vilket jag kan leva med :) Hoppas hoppas.

Efter jobbet for vi på puben en sväng, spelade biljard och sen gick vi till Wilfs pappa och åt middag. Magda ringde och hon kanske kommer och hälsar på mig i helgen.. En dag men ändå något.

Imorgon efter jobbet ska jag färga håret och klippa mig. Sen ska jag och Wilf till Manchester och fira våran 7 månadersdag i förskott eftersom att han jobbar hela lördagkvällen. Vi ska även in till Manchester på lördag och köpa lite kläder och så.. Wilf har nämligen fått sitt studielån nu. 24000 kr.. Han får 24000 kronor var tredje månad nu.. :P

Sen ska vi till Ikea nästa vecka igen. :)

Nu ska vi strax se på Harry potter 3. Vi hörs. Puss


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0