6 manader

Om en timma bar det av till Manchester for middag. Ska se om det gar nagon film ocksa pa bio som vi kan se. Annars blir det nog att ga till nagon pub (formodligen hard rock café om vi inte hittar nagot mysigare) och ta det lugnt.

min mamma ar btw obeskrivligt bra. jag skrev ju i forra inlagget att vi skulle lana pengar av Carol.. nagra minuter senare far jag ett sms av mamma som lagt in 300 kronor at oss och hoppades att det skulle gora kvallen lite battre.. HON AR UNDERBAR :D

Carol har iaf inte kommit hem och Wilf ringde rob och fragade vart hon var. Och tydligen jobbar hon over ikvall sa hon hinner inte komma hem innan vi ska fara. Sa rob sa att han skulle ge oss pengar. Rob ar sot :)

Dags att gora sig iordning. aterkommer ikvall om hur det var och med bilder saklart :)


1 kommentarer

Johanna WP

Hoppas ni får en supermysig kväll :)

Datum: 2008-09-25 Tid: 19:58:07
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0