Angus thongs and perfect snogging

Den filmen ska jag se nu medans wilf ar och jobbar pa puben.. justja, vet inteom jag berattat det.. men han har fatt extraknack pa en pub.. eller ja han ar pa inskolning just nu, sa vi hoppas det gar bra. Och for att sysselsatta mig sjalv ska jag se den filmen..

har btw varit duktig ikvall. wilf var och spelade fotboll och nar han kom hem var han tvungen att duscha och gora sig iordning, sa jag lagade middagen (sjalv.. hor och hapna morgan och mamma) och sen diskade jag allt i koket. jag ar ratt duktig..

jaja, filmdags..



2 kommentarer

Johanna WP

Såg på tal om det den där fjortisfilmen igårnatt. Den var töntig, men jag önskade lite att jag också kunde dansa :P

Datum: 2008-09-18 Tid: 23:02:49
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Oj vad duktig du är:) puss

Datum: 2008-09-21 Tid: 04:23:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0