Antligen


Koket ar stadat och Wilf ar antligen hemma :) Dock ar jag hungrig och trott som jag vet inte vad.. Sa det blir en tidig kvall ikvall.

Har haft sjukt trakigt idag sa jag har lekt lite med photoshop. Kanner mig valdigt okreativ dock. Ovan ser ni en bild fran mitt trixande med det underbara programmet. Ogonfargen och fargen pa min klanning ar inte modifierade utan det ar sa det ser ut.. (Johanna trodde det inte :P)

Har aven fatt hjalp av min kare kusin att gora en popup ruta.. Sa till vanster under texten om mig hittar ni den.. klicka bara pa lanken "Las mer..."

Nu ska jag pussa pa Wilf.
Hejs


1 kommentarer

Johanna WP

Ögonfärgen ser bara alldeles för fin ut för att vara äkta ;)

Datum: 2008-09-22 Tid: 19:04:53
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0