Applied Language Solutions


Sitter har och knapar ihop ett litet brev till Applied Language Solutions. Wilfs mamma hittade en liten annons i tidningen om att dom behovde oversattare sa varfor inte liksom. Behover dom en svensk oversattare vore det perfekt liksom. Sen far man aven en massa saker av foretaget om man jobbar dar sasom:

* Betald lunch Mandag-Torsdag och Lunch pa en pub pa Fredagar
* Gratis T-shirts och vattentata jackor
* Gratis bredband till hemmet
* En egen personlig barbardator
*  Fodelsedagar lediga
* Massage varannan vecka.
osv osv

Vore ju helt perfekt liksom.
Sa nu haller vi tummarna pa att jag kan skriva ett tillrackligt bra brev och att dom gillar mitt cv samt att dom behover en svensk sa jag kan fa det har jobbet. :)


2 kommentarer

mamma

Håller alla tummar jag har å lånar några till:) puss älskar dej

Datum: 2008-09-10 Tid: 19:37:30
Johanna WP

Det låter som ett riktigt bra jobb!

Jag håller också tummarna :)

Datum: 2008-09-11 Tid: 00:45:31
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0