bankkkkk


hittade mitt bankkort idag och blev glad. när jag ska till doktorn på Måndag ska jag förbi på banken och aktivera det. ska nog även ta ut alla pengarna från mitt svenska konto och lägga dem på det engelska.. eftersom att det kostar mig 22kr varje gång jag tar ut pengar, kommer dock inte kosta någonting när jag tar ut från det här kortet :)

(var tvungen att ta bort en massa siffror eftersom att man måste vara jävligt försiktig här då det är en massa bedrägerier och sånt.. så ni får bara mitt namn.. Miss Emelie S Westin haha :D)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0