DJ Smudge

Igar for vi ju till The Wellington for att spela lite biljard.. innan vi hann fara dit kom carol och rob hem och carol var lite overforfriskad och satt mest pa golvet och skrattade. det var kul :P

Vi traskade ivag till puben och spelade lite biljard.. Dj Smudge spelade och han var samst.. andra gangen han ar dar.. en medelalders man som sjunger karaoke och spelar bas och tror att han ar bono.. springer omkring med sin mick utomhus och bakom bardisken och tror att alla inne pa puben ska bli vilda och att dom alskar honom.. patetiskt.

Imorse vaknade jag tidigt igen.. eller tidigt och tidigt. runt 11.. kunde inte somna om, sa jag gick och handlade lite frukost och gjorde frukost pa sangen at wilf som inte klev upp forran klockan halv 2 :P nu ar han ute i tradgarden och jag stadar och fixar i rummet for vi ska fixa sa att vi kan koppla in tvspel och spela har inne.. wii och nintendo 64.. jag ar mest taggad pa nintendo 64 for tillfallet, eftersom att jag vill spela mariocart :P

jaja, ater till stadandet.. vi hors sen! :)
xx


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0