Elektrisk dusch?


Min kare mor och johanna fragade sig hur man kunde ha en dusch som gick pa el. Har ar varan dusch. Den behover el for att ge oss vatten. Utan el far vi duscha utan vatten. Den ar inte speciellt bra men funkar och far oss att lukta gott. Jag foredrar dock duschen jag har hemma dar man kan valja hur stark strale man vill ha. Har finns det olika steg, men det hogsta steget ar skrattretande. Men man ska inte klaga. Det finns faktikst dom utan duschar.

Jaja Mamma och Johanna. Har har ni varan el-dusch


2 kommentarer

Johanna WP

HAHAHAHAHAHA!

Datum: 2008-09-28 Tid: 00:16:00
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Instämmer helt!!!!

Datum: 2008-09-28 Tid: 10:58:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0