Film


Nu har jag just sett fardigt den har filmen som var ruskigt bra. Jag har nagon karlek till dansfilmer (inte lika stor som till fjortisfilmer dock men anda). Dom far mig alltid att vilja vara bra pa att dansa. Man kanske inte skulle slutat ga dansskola, gick anda dar dryga 3 ar och det var hur kul som helst!

Jaja, nu sitter jag har med en ol i handen (tankte spara lite pengar) och ska duscha och gora mig iordning. Ska ga och mota Wilf klockan 11. Sa nu blir det att duscha, sminka sig, hitta klader, ga till The Welly och kopa cigaretter och sen traska ivag till Uppermill. Jag ar sa grymt tacksam att det inte regnat pa veckor. Jag hade blivit galen :P


2 kommentarer

mamma

Du är ju jätteduktig på att dansa men det var ju ett tag sen du höll på, och även där så var du hur duktig som helst... lite av en naturbegåvning:) puss älskar dej

Datum: 2008-09-28 Tid: 11:00:53
mamma

Hur ska du kunna möta wilf kl 7 när kl är 23:17:44 :P du uppdaterar i efterskott lr hur.....P&K

Datum: 2008-09-28 Tid: 11:03:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0