Filmnördar

Nu förtiden blir det filmtittning varje kväll. Igår såg vi The Departed som jag aldrig sett faktiskt.. Den  var riktigt bra, men hade ett rätt konstigt slut. Kvällen före det såg vi Se7en vilket också  var riktigt bra.. men hemsk..

Så 2 seriösa filmer i rad.. och ikväll har JAG valt film och Wilf är inte lycklig men har gått med på att se den.. På Filmschemat ikväll står "Another Cinderella Story".. Haha. Jag tror den kan vara kul :D Jag är för trött för seriösa och djupa filmer, så den filmen blir nog perfekt haha.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0