Fy på mig

Idag har jag varit riktigt värdelös på att uppdatera bloggen. Har berott på att jag varit sjukt trött och för att vi ägnat större delen av dagen degandes i soffan, framför mariokart, spelat lite biljard och städat rummet lite.. Jag ska göra resten imorgon dock innan jag far till Manchester.

Imorgon som sagt blire Manchester.. Åker dit runt 3 tror jag.. För jag ska ta tåget hem med Wilf när han kommer hem från uni. Först och främst ska jag gå till en av dom där datorena jag visade i bilderna.. Där wilf stod och knappade. Där kan man titta vilka affärer som behöver anställda osv. Sen ska jag gå runt och ta massa jobapplications, ta med mig cvs, sätta mig på ett café och fylla i alla, lämna in dom och sen möta Wilf. Känns lättast att fylla i allt när jag är där så jag slipper åka tillbaka igen.. Det blir nog mysigt att sitta på ett café, dricka en cappucino och skriva. Jag gillar att skriva.

Nu väntar vi på Curry som Carol beställt.. Jag är hungrig och har huvudvärk så det kommer sitta fint kan jag lova.

Tidig kväll ikväll eftersom att Wilf ska upp klockan 6 imorgonbitti..
Vi hörs
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0