Godmorgon

Wilf akte ivag till Universitetet runt halv 7. Min nasa var total tappt sa jag kunde inte somna om igen. (Jag tror jag blivit beroende av nasspray vilket gor att jag ar tappt i nasan HELA tiden).

Jag ar trott men kanner att det ar onodigt att ga och lagga sig nu.. Sa fort Carol aker till jobbet ska jag slanga in forsta tvattlasset, gora frukost, stada koket, kopa ett kuvert till Wilf, fortsatta tvatta och nar allt ar klart gar jag och lagger mig och sover sa far Wilf vacka mig med en puss och en kram nar han kommer hem.. Later inte det underbart? :)

Fick just sms om att Wilf missade forsta taget sa han kanske blir sen till sin forsta dag.. Dom har icebreaking dagar idag och imorgon. Idag ar det lite aktiviteter och sen har dom cheese and wine reception :P Imorgon aker dom till Birmingham for nagon tradgardsmassa. Bara roliga saker liksom. Och har sitter jag och kanner mig som den mest tragiska manniskan i varlden. Haller tummarna for att jag far jobb pa fredag!


2 kommentarer

Pecan - Mattias

Jo det är sant, det är därför hon inte bara kan droppa ner hit direkt efter studenten... Utan de kommer ta några veckor :) Men sen så! Om man pluggar fulltid så ska uni vara klart på tre år. Så, så ser det ut! :) Lycka till med jobbsökandet, kommer säkert gå bra!

/ Pecan

Datum: 2008-09-22 Tid: 09:04:29
Blogg: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
mamma

Du är inte världens mest tragiska människa... du är den bästa i världen puss

Datum: 2008-09-22 Tid: 15:06:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0