Hemmafru

Jag känner mig som en riktigt hemmafru här ibland :P Idag har jag diskat, tvättat (vilket jag fortfarande håller på med, snart är all våran tvätt ren och det har inte varit så på evigheter :P) handlat, gjort frukost på sängen åt wilf, städat lite, gått ut med hunden osv :P Jag har även hunnit med att designa min blogg och jag är nöjd nu :)

Jag och Wilf har varit på puben och spelat biljard. Jag vann faktiskt en gång men han vann resten :( kvinnan som jobbar på puben och lite andra människor han börjat använda mitt namn nu.. "bye emelie, see you" och typ "hiya emelie, what can i get you?" det är kul att dom äntligen börjar "lära känna mig" :P

NU har vi just ätit våran specialmaträtt som vart starkare än vanligt så vi kunde knappt äta upp maten och smaskat i oss en glass. Nu ska Wilf plugga till sitt Teoriprov och jag ska lägga mig i sängen och läsa min bok "to kill a mockingbird", den är faktiskt riktigt bra.

Imorgon blir det en andra intervju på Simply Drinks.. ja dom ringde innan vi for till puben idag och jag ska dit imorgon klockan 1.. så ni får hålla tummarna för mig.. Imorgon ska jag även med Wilf och Carol till Nantwich för att kolla in Wilfs skola.. Det är nämligen öppethus imorgon.. Ska försöka ta lite bilder och så :)

Nej dags att låta wilf koncentrera sig och lägga sig i sängen och läsa min bok.. jag börjar bli en bokmal igen and i love it.

Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0