holding out for a hero

Vi har just sett To kill a mockingbird filmen. den var rätt bra.. svartvit dock. boken är dock mycket bättre och jag tycker ni ska läsa den.

nu ska vi ta ett litet ryck och gå till the wellington för att spela lite biljard och dricka lite cider.. hade tänkt ha på mig klänningen mamma skickade till mig (även fast den är för lång) och svart bälte som jag köpte på primark igår.. när jag väl skulle ta på mig bältet inser jag att den där metallgrejen men sätter genom skärpet fanns inte där.. jag är lite lätt irriterad..

wilf lyssnar på "Holding out for a hero" och dansar fint på sängen medans han klär på sig.. han är gullig han.

insåg idag att det här är mitt 8onde inlägg idag.. är det rekord eller? haha. vi ser väl hur länge det håller sig.

vi hörs sen mina vänner, förmodligen imorgon...
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0