im coming

Wilf är påväg till affären för att köpa oss lite cigaretter och 2 lotter.. vi ska vinna pengar hade vi tänkt.. jag ska lägga mig och läsa ut min bok "to kill a mockingbird" nu.. har bara runt 20 sidor kvar av den.. aldrig har jag läst ut en engelsk bok så fort som denna.. och språket var inte speciellt lätt..

efter jag läst ut den boken ska jag börja läsa "Dude, wheres my country?" av Michael Moore.. Jag gillar hans filmer och wilf sa att boken var rolig.. så jag tänkte ge den en chans.. jag har blivit en bokmal igen and i like it :)


1 kommentarer

Hanya

To kill a mocking bird... Massa av mina Londonvänner har läst den. Är den så bra som de påstår?

Datum: 2008-09-05 Tid: 20:39:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0