Interesting.

Går kvällen var rätt spännande. Vi åkte iväg till Sophie i "Springhood" där hon hade en liten fest. Lagomt mycket folk och alla var trevliga och lätta att prata med. En av killarna där vägrade tro på att jag var svensk så jag var tvungen att visa mitt pass, han var chockad.

Det var en trevlig kväll, förutom då när Sean råkade knivskära Joe i fingret och han vägrade sluta blöda. Hoppas Sean lärde sig en läxa nu och slutar leka med knivar. En tjej, Alice Byron var oerhört dryg också. Hon var så sjukt packad och vägrade gå hem.
Sophie :"Alice, do you want to go home?"
Alice:"No im fine. I just need some water. do you have some bread as well?"
S:"Are you sure you dont want to go home? You are too drunk."
A:"Im not drunk at all.. I just need some fresh air"
S:"You know youre not coming in to my house again"
A:"I know"

Och så höll det på.. Sophie blev frustrerad för hon ville verkligen få hem henne men det gick inte. Efter att hon suttit i sin egen spya och kräkts upp allt bröd och allt hon hade att dricka traskade hon hem igen. Adam var elak.. När hon kom ut en sväng sa han
"Go and get sick and fuck off"
"Why do you hate me? I havent done anything to you"


Jaja, vi alla var glada när hon for hem iallafall.

Jag Wilf och Alex delade på en taxi hem och Wilf & jag traskade hem från Dobcross där Alex bor. Härligt promenad. Köpte oss lite pommes på chippyn i Uppermill. mums.

Nu har vi just vaknat. Vet inte vad som händer ikväll och idag. Men solen skiner och det är varmt och skönt ute (THANK GOD). Wilf ska spela fotboll och sen ska vi nog ut på promenad eller något, om jag inte går själv..

Ha en bra dag.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0