Karlek


Nu har jag sett klart alla mina avsnitt och aven hunnit med att titta pa nyheterna med Carol och Rob. One tree hill var amazing!! Jag fick hjartklappning och skakade. Haha ar nog inte sa normalt att en serie kan paverka en sa mycket.

Wilf skulle egentligen varit hemma klockan 7. Men nar han kom till Victoria Station 5 minuter innan taget gick hade de stangt dorrarna for att taget var fullt sa han fick vanta en extra timma. Han sa nagot om att han pratat med nagon dar borta och att han skulle fa pengarna tillbaka. han skulle dock beratta mer nar han kom hem, vilket ar om runt 15 minuter. CANT WAIT!

Nu ska jag kolla alla mina saker en sista gang innan han kommer hem for jag vet att han kommer vilja ha tillbaka sin dator. Han kommer aven hem med en cheesburgare till mig fran Mc Donalds den sotnosen. Jag ar grymt hungrig men for lat for att laga nagot och det blir inte middag forran om en timma eller sa.

Jaja, dags att lasa lite bloggar och sen lagga sig i sangen och lasa min bok.

Vi hors senare :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0