lite bilder


liverpool john lennon airport.. tyvärr tog jag aldrig kort på john lennon statyn. men jaja :P

här fick jag tillbringa ett par timmar.. det var inte så kul.. cityterminalen var stängd och det här var mitt hem.. som tur var satt jag bredvid en kille som såg snäll ut så jag var inte så orolig när alla människor pratade med mig :O

jag läste en bok jag fick låna av wilfan och drack en cola light.

en bra bok

jag var rätt sliten kan jag lova

oerhört sliten!

och här var min kära middag första kvällen i Sverige.. jag tog denna bild och skickade till wilf för att läska honom eftersom att jag visste att han ville ha frasses också :D underbart säger jag..

ja, det var alla bilder jag tog med min telefon :P jag är tråkig jag vet.. men jaja.. kommer bilder från fredagen så for jag får dom av mina kära vänner johanna och bea! :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0