Mariokart

Wilf fick igång Nintendo n64at, så vi har spelat mariokart.. Jag vart mest bara arg eftersom Wilf envisades med att skjuta mig och knuffa mig över kanter hela tiden och skrattade hur mycket som helst åt mig.. Dock vann jag över honom så jag är lite lycklig..

Han har även suttit och nördat med Goldeneye.. haha. nu ska vi dock se Wild Chick om det är bra kvalité på den..

lite bilder:

Wilf spelar boxning på Nintendo Wii

Goldeneye.. han är så koncentrerad haha
man ser våran minnesvägg i bakgrunden som inte är så fylld än och som bara ser slarvig ut.. när vi får pengar ska jag dock måla om rummet i ljusbrunt och mörkbrunt och minnesväggen blir mörkbrun och jag tror även jag ska sätta upp en fet jävla ram och sätta in alla våra bilder där :) Rosen som hänger där var den första rosen jag fick av Wilf  <3 :)

det fina gamla nintendo 64at :P

GOLDENEYE!!!!

Här sitter jag och latar mig och här ska vi nu se på film, under våran fina Babyshambles affisch :)


1 kommentarer

wilfy

ugly feet!!!!!!!! x

Datum: 2008-09-07 Tid: 03:13:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0