Morgondagen

Vad som står på schemat imorgon:
* Läkaren klockan 10.30
* Åka in till Manchester för att inhandla grejor åt Wilf inför hans skolstart på måndag.
* Försöka hitta en halvårspresent till Wilf
* Städa rummet (orkade aldrig idag)
* Laga middag
* Mysa..

Haha, inte så spännande kanske. Men jag är taggad på Manchester. Det var länge sedan jag var där nu och jag älskar den staden. Får hålla i plånboken dock så jag inte handlar något. För det har jag inte råd med.. Om nu dom inte ringer mig och berättar att jag fått jobb.. Vilket jag verkligen hoppas!


3 kommentarer

Pixie

ja usch men nu har jag äntligen fått min dator och bredband så nu känner jag mig levande i gen :)

Datum: 2008-09-11 Tid: 00:43:40
Blogg: http://pixiesaga.blogg.se/
emsie

Synd ;<<

Datum: 2008-09-11 Tid: 06:00:31
Blogg: http://emmsie.webblogg.se/
M a r l e n e

Första gången jag är inne på din blogg. Gud vad härligt det låter med England. Hade inte klagat för ett miljöombyte snart. Och akta dig för att shoppa ja.. Sånt är som dödsdömt då man tycker att man inte har råd. Då hittar man alltid tusen saker!

Datum: 2008-09-11 Tid: 10:36:53
Blogg: http://masquerade.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0