Morning

Nu ar vi vakna och nyduschade. Ska sminka mig och fixa haret och sen maste vi rusa till Uppermill. Jag hoppas till gudarna att jag far i mig nagon frukost for jag ar verkligen nara pa att svalta ihjal just nu..

Tror vi aker in till manchester med 10 i 12 taget. Forsokte fa wilf att ta mig till Trafford Centre (ett stort shoppingcentre) men tydligen var det alldeles for krangligt att ta sig dit och han sa att vi kunde aka dit nagon annan gang. :/




Ja jag far ganska garna till Trafford Centre! :P


1 kommentarer

Johanna WP

Eup, du är utmanad!

Du vet ju vad det gäller. Men ja.

Datum: 2008-09-11 Tid: 13:49:30
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0