New phone


Idag fick vi den har telefonen hemskickad till oss. Eller jag var tvungen att hamta ut den pa posten men skitsamma. Uppgradering pa wilfs gamla telefon som ar cp i huvuder och stanger av sig sjalv hela tiden.. sa nu har jag den har i stallet som ar mycket battre och har en helt okej kamera :)

Ringde Sachet for ett tag sedan och tackade ja till jobbet sa jag borjar pa mandag nasta vecka.. jag ar nervos men det kommer nog ga bra.. forhoppningsvis.. jag ar uttrakad och ska forsoka hitta nagot att titta pa.. Vi hors.
Pusshej


1 kommentarer

Johanna WP

Nu kan du inte längre skylla på att du inte har ngn kamera när jag längtar efter bilder :D

Datum: 2008-09-29 Tid: 21:49:24
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0