Onsdag

Idag gick vi till Tanners Yard. Lamnade bara ut ett cv men ja, det ar val alltid nagot. Gick in till en tvattfirma ocksa och dom bad mig komma tillbaka nasta vecka. Det lat lovande faktiskt sa jag hoppas det gar bra.

Imorgon blir det Uppermill och Manchester. The jobhunting continues.

Har just sett nya Greek. Wilf ar och spelar fotboll och jag har trakigt.. Ska se om han vill komma hem snart och mysa med mig.

Ikvall blir det fight club och ja.. inget mer. Ratt tidig kvall eftersom att vi ska forsoka komma upp ratt tidigt imorgon..

Hoppas ni har det bra. Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0