Skandinaver.

Igar ringde Carol Wilf och ville att vi skulle komma upp till The Railway for det var nagon dar som inte traffat wilf pa jatte lange. Nar vi kom dit var det en av Carols basta kompisar Mila som ar norsk, sa jag fick prata lite svenska :) Hon var mycket trevlig och rolig och sa hela tiden "little baby wilfy" for sist hon sag honom var han en liten babis.. Carol borjade ocksa saga det och Wilf vart ganska less men jag tyckte det var kul :)

Efter ett par ol dar gick vi hem och kopte mat fran chippyn.

javligt kul att fa prata svenska for en stund aven fast jag ar samst pa att forsta norska.. alla runtomkring oss skrattade for dom tyckte vi lat faniga :P dom ar bara avundsjuka.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0