To-do list

Resan till Manchester vart inte så lyckad eftersom att jag behövde lämna ut cvn för att dom inte hade kvar jobapplications.. Har en fullspäckad dag imorgon dock

Skrev just ner en to-do list.. här kommer den

To do tomorrow (tuesday 16/9):
* Call in at Simply Drinks and ask about the vacancy
* Go to Tanners Yard and hand out cv's
* Ring applied languages!!!
* Ring co op
* Ring about the customer service assistant job!!!
* Go to Manchester and hand out cv's to NEXT and Faith shoes
* Tidy the room
* Watch the new Greek episode

* DIE!!!

där har vi den.. imorgon blir en rolig dag..

Wilf sover och jag vet inte vad jag ska göra.. jag är hungrig men vill inte väcka honom då han just somnat.. så jag får sitta här och hungra ihjäl en stund.. Finns inget att göra.. Finns inget att titta på. Jag är så jävla uttråkad.. Vill att morgondagen ska komma så jag har något att göra.

Vi hörs


1 kommentarer

Johanna WP

Du kan inte äta själv eller? ;)

Datum: 2008-09-15 Tid: 21:36:44
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0