Trott

Jag ar sa sjukt trott idag. vaknade kvart i 9 i panik att vi glomt stalla vackarklockan.. wilf skulle skriva teori prov klockan 11 och jag har ju min intervju idag.. vi hade inte glomt sa jag somnade om igen.. vaknade dock pa riktigt da wilf for och jack borjade gnalla och yla..

Jag har nu hunnit duscha, ata en jordnotsmorsmacka, lasa ett kapitel ur min bok (som jag snart last ut) och gatt en svang med jack.. nu ska jag sminka mig och torka haret.. springa till bankomaten och hamta ut pengar for direkt efter intervjun ska jag in till oldham och mota wilf.. har lite arenden att gora dar och sen ska vi ju som sagt till wilfs nya universitet och kolla in det.. jag tror det kommer vara jatte fint..

ni ser ju bara pa den har bilden;


uppdaterar mer sen.. :)

onska mig lycka till
pusshej


2 kommentarer

Johanna WP

Hoppas det gick bra på intervjun söta du!

Datum: 2008-09-04 Tid: 14:07:03
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Bea

Du är också en av dom såklart! Men du är så långt borta så det jag menade var att jag hade varit ensam här i Umeå utan alla nära och kära!



Hur går det med jobben? :)

Datum: 2008-09-05 Tid: 12:39:15
Blogg: http://abej.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0